PRE ORDER SALAH SIAPA? DAH DIBUKA

Ini cover rasmi untuk novel Salah Siapa? Bagi yang dah lama mengikuti novel ini, sekarang saya dah buka untuk penerbitannya. Cerita ni mungkin akan ada perubahan sedikit. Dari awal sebab nak smoothkan jalan cerita. But don't worry, cerita dia tak lari jauh. HAHAHA.

PRE ORDER ini ditutup pada 20 JULY 2016.

INSYAALLAH bakal DIPOS PADA AUGUST. This is PRINT ON DEMAND kind of novel. BUKAN Limited. TAPI BASED ON DEMAND. So, kalau ada 800 demand, saya akan terbitkan 1000 naskah. Macam itulah. :D Dan bila second print, saya pun tak sure.

KUALITI KERTAS : BULKY atau KERTAS RINGAN

HARGA : RM32 SEMENANJUNG, RM35 SS


HOW TO PLACE ORDER?

senang je, Saya berhubung melalui Facebook semata-mata. anda boleh hubungi saya melalui facebook atau facebook page. Dua-dua tu saya gunakan nama Dekna Lee. Tak pun boleh rujuk dekat group Facebook KISAH DONGENG DEKNA LEE.

Akan ada gift bagi yang order awal. InsyaAllah.

Thank you, Dekna Lee.



1 komen:

  1. Assalamualaikum hyee,sy nk tnya buku ni still ada x? Or ada jual dkt mna"?

    ReplyDelete

 

LunaSAMS Template by Ipietoon Cute Blog Design