SAMURAI 13

BAB  13
FITNAH  orang  kampung  sekali  lagi  merebak.  Hasyim  punya  kerjalah  ni.  Siapa  lagi  yang  suka  menabur  fitnah  kalau  bukan  dia  dengan  Leha,  kan?  Bukannya  aku  tak  tahu  yang  dia  itu  sebenarnya  ada  hati  pada  Leha.  Dia  bengang  apabila  Leha  sentiasa  berdamping  dengan  Aizat.  Nak-nak,  sekarang  Leha  sentiasa  melekat  dekat  depan  rumah  aku  dengan  pelbagai  warna  kebaya  dan  pembayang  mata  yang  dikenakan  semata-mata  untuk  mengurat  Aizat. 
Siapa  tak  bengang?  Kalau  aku  pun  aku  bengang  sama  sebab  yang  terkena  tempiasnya,  aku!  Tak  pasal-pasalpula  aku  dicadangkan  supaya  berkahwin  dengan  Aizat.  Yang  asyik  berkepit  dengan  Aizatnya  bukan  aku!  Tapi  Si  Leha  tu!
Disebabkan  aku  pulang  dari  kedai  Pak  Teh  dengan  Aizat  beberapa  hari  lepasditambah  pula  dengan  cerita  aku  melepak  dekat  kedai  ABC  dan  aku  ke  pekan  sehari  dengan  Aizat,  habis  dicanang  cerita  itu  kepada  satu  kampung.  Sakit  sungguh  hati  aku.  Aku  balik  dengan  Aizat  pun  bukannya  si  samurai  tucarry  aku  naik  basikal!  Tension  tahu?  Depan  awam  lagi  tu.  Tak  ada  nak  sentuh-sentuh  apa  pun.  Benci!
Dekat  kedai  ABC  pun  sama!  Bukannya  aku  berdua-duaan  dengan  Aizat  pun. Ada  Ijai  sekali.  Bincang  hal  nikah  Ijai  pula  tu!  Dekat  pekan  sehari  pula?  Aizat  berdiri  sepuluh  meter  dari  aku,  okey?! Sungguh  aku  rasa  sakit  hati.  Mulut  Hasyim  ni  memang  kena  ada  yang  tolong  tamparkan  seribu  kali!
Pagi  tadi,  ada  dua  tiga  orang  mak  cik  datang  ke  rumahku  semata-mata  nak  tengok  muka  aku  dengan  Aizat.  Selepas  itu  mereka  menggeleng-gelengkan  kepala  dan  pulang  ke  rumah  masing-masing.  Dah  macam  orang  tak  ada  kerja  pula!Pelikbetul  orang-orang  kampung  ni.  Heeee.  Inilah  sebabnya  aku  rasa  nak  chalu  dari  kampung  ni.  Mujurlah  aku  ini  kurang  berpendidikan  dan  manja  budaknya.  Tak  dapatlah  nak  lari  keluar  dari  kampung  ini  berjauhan  dengan  mak  abah.
Kalau  aku  ni  sebaya  mak,  lama  aku  sumbukan  aje  si  Hasyim  tu.  Geram  pula  aku.  Macamlah  aku  terliur  sangat  nak  buat  maksiat  dengan  Aizat.  Macamlah  aku  tak  belajar  ilmu  agama  di  sekolah  dulu.  Aku  mungkin  tak  berapa  cerdik  dari  segi  pelajaran  tetapi  tidaklah  bodoh  untuk  menjatuhkan  air  muka  ibu  dan  bapa  aku. 

“MAK  nak  dia  jadi  suami  kamu  dari  dulu  lagi,  Melur.  Melur  ingat  lagi  kan?  Lagipun  dia  sepupu  kamu  sendiri.  Senang  dia  nak  duduk  kat  rumah  ni  sampai  bila-bila.  Umpatan  orang  kampung pun  nanti  berhenti  jugak.  Sekarang  makin  teruk  si  Hasyim  tu  jaja  cerita  semenjak  Leha  berbaik  dengan  Aizat  ni.  Tak  seronoklah  kalau  kita  jadi  tumpuan  orang  kampung  disebabkan  cerita  tak  elok.”  beritahu  mak.  Aku  julingkan  mata  ke  atas.  Mak!!
“Mak!  Kalau  mak  nak  jadikan  dia  suami  Melur,  baik  mak  lupakan  saja.  Melur  tak  nak  merisikokan  diri  Melur  berkahwin  dengan  penjahat  macam  dia.  Baik  dia  kahwin  dengan  Leha  tu  saja.  Habis  juga  cerita.  Nanti  dia  duduklah  dengan  Leha  tu.  Nak  jumpa  pagi  petang  siang  malam  pun  tak  apa.  Tak  ada  halangan  dah!  Kenapa  pulak  bila  Leha  yang  kerap  dating  dengan  dia,  alih-alih  Melur  yang  kena  kahwin  dengan  dia?  Tak  logik  tau  mak?  Lagipun,  Melur  memang  dah  jarang  bertegur  dengan  dia.  Takkanlah  boleh  timbul  lagi  fitnah  macam  ni?  Melur  tak  nak  hidup  dengan  lelaki  biadab,  jahat,  macam  dia  ni.”  aku  menjeling  Aizat. 
Mata  Aizat  terbuntang.  Macam  hendak  menelanku.  Tapi  aku  tetap  menayangkan  riak  tak  kisah  dengan  pandangan  penuh  amarahnya  itu.  Memang  kebelakangan  ini  aku  jarang  bercakap  dengan  dia.  Baik  di  dalam  rumah  mahupun  di  luar  rumah.  Nak-nak  semenjak  Leha  semakin  berani  memeluk  lengannya  dan  menyelitkan  rambut  panjangnya  itu  ke  belakang  telinga  dua  tiga  hari  lepas.  Eee,  tak  tahulah  kenapa  mesti  aku  rasa  marah  sangat.
“Melur,  tak  baik  cakap  macam  tu.  Mak  kenal  anak  saudara  mak  ni  macam  mana  orangnya.  Mak  tahu  dia  baik.  Dari  kecil  lagi  dia  memang  anak  yang  baik.  Nakal-nakal  sikit  tu  adatlah,  orang  lelaki.  Tak  nakal  tu,  pondanlah  jawabnya.”  mak  aku  membela  Aizat.  Aku  mencebir.  Rambut  panjang  macam  tu,  bukan  pondankah?
“Mak,  kalau  nakal  sikit-sikit  tak  apa  lagi.  Dia  ni  bekas  pelajar  kat  sekolah  budak  jahat-jahat.  Kalau  dah  sampai  ke  situ  perginya,  baik  apa?  Nakalnya  sikit  apa?  Dekat  pekan  sehari  hari  itu  pun,  bertempiaran  lelaki  tu  lari  disebabkan  dia!  Mesti  itu  mangsa  buli  dia.  Tengok  Alonglah.  Habis  lebam  biru  mata  dikerjanya.”  aku  menjelingnya. 
Dia  memandangku  tajam.  Nak  marah.  Tapi,  ada  aku  kisah?  Ini  soal  masa  depanku.  Aku  tak  nak  berkahwin  dengan  dia.  Mulut  dia  dahlah  macam  puaka  niang  rapik!  Perangai  lagilah  berganda-ganda  ‘rapik’nya!  Asyik  buat  aku  menangis  dan  marah  sahaja.  Tak  ada  kerja  lain  sangat  dah  agaknya.
“Melur!”  abah  menegur  dengan  suara  yang  naik  satu  oktaf.  Marah  bila  Aizat  dikutukku.  Dah  memang  betul,  kan?  Dia  belajar  di  sekolah  budak  jahat.  Takkan  aku  nak  cakap  dia  belajar  dekat  sekolah  baik  pula?  Tengoklah  perangai  dia  sendiri  macam  mana?  Tak  pernah  nak  bersopan  denganku.  Bercakap  pula  tidak  pernah  mahu  mengambil  hatiku.  Semuanya  kasar!
“Melur!  Along  dengan  kamu  yang  cari  pasal.  bukan  dia  nak  tumbuk  sesaja  aje.  Mak  pun  bersorak  waktu  dia  tumbuk  tu.  Mana  nak  tahu  dia  tumbuk  Along?  Dah  Along  pakai  topeng.  Lagi  satu,  kes  lelaki  bertempiaran  dulu...  lelaki  tu  bukannya  mangsa  buli  Aizat  tapi  dia...”
“Mak  De,  sampai  masa  nanti  saya  bagitahu  dia.  Tolonglah  Mak  De...  biarlah  dia  nak  fikir  apa.  Itu  semua  tak  penting.”  Aizat  memotong.  Mak  menggeleng-gelengkan  kepalanya.  Di  wajah  mak,  dapat  aku  lihat  kesedihan.  Aku  tak  berniat  nak  buat  mak  sedih.  Apa  maksud  mak?  Lelaki  itu  siapa  untuk  dikaitkan  dengan  Aizat?
“Mak  pun  tahukan,  Melur  tak  suka  langsung  kat  dia  ni.”  aku  memandang  ke  arah  Aizat.  Dia  ternganga  sedikit.  Mukanya  macam  langsung  tak  percaya  yang  aku  benar-benar  tak  suka  padanya.  Muka  terkilan  agaknya.  Entah?  Biasanya  aku  tengok  dia  dengan  satu  reaksi  saja  pada  wajahnya  iaitu  ‘ada  aku  kisah?’.
Ah!  Tayanglah  muka  apa-apa  pun.  Ingat  aku  hairan?  Mentanglah  kau  dah  tak  ada  rumah  nak  pergi,  tiba-tiba  rumah  ini  jugak  yang  kau  pilih.  Mak  saudara  yang  lain  berlambak,  tapi  rumah  mak  aku  jugak  kau  nak  tinggal!  Selama ini  seronok  sangat  kau  hidup  kat  bumi  KL  tu  sampai  bertahun-tahun  tak  balik!  Dah  jadi  anak  teruna,  mintak  tinggal  serumah  dengan  anak  dara  macam  aku.  Ingat,  muka  dia  tu  aku  hairan  sangat  nak  pandang?!  Huh!
“Melur  tak  ingin  nak  kahwin  dengan  dia!  Dahlah  macam  orang  tak  siap!  Rambut  panjang  kalah  samurai!  Mulut  pulak  jahat  nak  mampus.”  Aku mengutuk  seenak  rasa.  Ya,  aku  tahu  yang  Aizat  sudah  kurang  bercakap  kasar  denganku  tapi...  entahlah.  Aku  tetap  cari  jalan  nak  bergaduh  dengannya. 
Mak  pandang  abah,  abah  pandang  mak.  Mereka  berdua  menggeleng-gelengkan  kepala.  Mungkin  geram  dengan  kata-kataku  agaknya.  Dah  memang  betul  kataku,  tak  mungkin  mereka  nak  menafikannya!
“Macamlah  aku  hadap  sangat  nak  kahwin  dengan  kau!  Muka  kau  tu  tak  dapat  beza  aku  dengan  muka  beruk  belakang  rumah!  Nyet  lagi  lawa.  Dahlah  banyak  mulut.  Sakit  otak  aku.  Nama  pulak  Melur!  Klasik  habis.  Lebih  baik  aku  bercinta  dengan  Jasmin  lagi  baiklah!”  jawabnya  selamba  lantas  bersandar  enak  ke  kerusi  kayu  sambil  memejamkan  matanya.  Tak  bersalah  langsung  rupa  yang  dipamerkan.  Huh!  Boleh  dia  kutuk  aku  sampai  macam  tu  sekali?
Mendengar  sahaja  nama  gadis  lain  selain  namaku  yang  disebutnya  sudah  cukup  membuatkan  hati  aku  menggelegak!  Wargh!  Kenapa  tiba-tiba  aku  rasa  nak  mengamuk?  Siapa  Jasmin  tu?  Kekasih  dia  di  KL  sanakah?  Aku  lebih  rela  dia  sebut  Leha  berbanding  Jasmin...
“Hey!  Ingat  saya  nak  kahwin  dengan  awak?  Entahkan  hari  pertama lagi  nikah  dengan  awak,  saya  dah  kena  tetak!  Bukan  boleh  kira  awak  ni!  Bekas  budak  jahat,  kan?”  aku  menjerkah  pula.  Dia  menjegilkan  matanya.
“Melur!”  mak  dan  abah  bersuara  serentak.  Kedua-duanya  sudah  hampir  menjerit  kerana  marahkan  aku.
Asyik-asyik  aku  aje  yang  kena  tegur.  Benci  betul.  Mak  sayang  sangat  pada  dia.  Budak  jahat  macam  itu  pun  mak  sayang  lebih.  Entah  apa-apa.  Apa  yang  menyebabkan  dia  kena  hantar  kat  sekolah  budak  jahat  dulu?  Sampai  sekarang  pun  aku  tak  tahu.  Mak  aku  pula  terus-terusan  kata  dia  baik.  Baiklah  sangat!  Dengan  aku,  perangai  singa  bertanduk  sepuluh  dia  tu  terserlah  bukan  main  lagi.
“Ya...” aku  menunduk.  Akur  apabila  melihat  mata  abah  semakin  membuntang  memberi  amaran  kepadaku  supaya  menjaga  nada  apabila  bercakap  dengan  Aizat.        
“Jiran  kita  dah  mengata  sakan.  Kita  ni  duduk  dekat  kampung  aje.  Bukan  dekat  bandar  sana.  Mulut  orang  tu  yang  kita  kena  jaga.  Takkan  mak  nak  halau  anak  saudara  kesayangan  mak  ni.  Dia  tak  ada  rumah  dah.  Kat  sini  aje  tempatnya  berteduh  kasih.  Lagipun  ini  memang  rumah  dia.  Kalau  ikutkan, kita  yang  menumpang  sekarang  ni.  Dulu  sebelum  dia  balik  ke  sini,  Melur  sendiri  pun  setuju  nak  nikah  dengan  dia.  Bila  dia  dah  balik  ni  ha,  Melur  tak  nak  pulak.  Bertekak  aje  dua  puluh  empat  jam.  Dulu  kata  sanggup  aje  nak  dijodohkan  dengan  dia.”  mak  bersuara.  Mak  mengungkit!  Itu  dulu.  Itupun  sebab  dah  puas  kena  paksa!
“Mak,  Melur  setuju  dulu  sebab  Melur  tak  tahu  lagi  orangnya  macam  mana.  Ni  muka  dahlah  macam  pailang  aje,  siapa  berani  nak  menikah  dengan  dia?”  aku  mencebir  lagi.  Kali  ini  Aizat  ketawa.  Kali  pertama  aku  melihat  dia  ketawa  besar.  Telan  liur  jugalah  walaupun  malu  nak  mengaku.  Mata  sepetnya  bertambah  sepet.  Kacak!
“Apa  gelak-gelak?!”  aku  menjerkah.  Dia  berhenti  gelak.  Terus  mukanya  serius   memandangku.
“Mak,  Melur  tak  nak  kahwin  dengan  lelaki  badan  keding  macam  ni.  Melur  nak  lelaki  macam  Aaron  Aziz.  Sedap  bawak  tidur...”  aku  gigit  tepi  bibir.  Mak  aku  mencampakkan  kusyen  tepat  ke  mukaku  tanpa  aku  sempat  mengelak.  Pukkk!
“Memang  dah  patut  kahwin  pun.  Gatal!  Tak  malu!”  mak  mengamuk  sambil  mencampak  kusyen  ke  mukaku.  Abah  dan  Aizat  tergelak  besar  lagi  sekali.  Terhinggut  bahunya  akibat  ketawa  melampau.  Subhanallah.  Terpukau!  Terpukau!  Inilah  agaknya  sebab  dia  payah  nak  ketawa.  Kerana,  sekali  dia  ketawa,  boleh  sejuk  hati  yang  sedang  membara.
“Mak!  Orang  tak  nak  kahwin  dengan  lelaki  badan  keding  macam  dia!”  aku  mengulanginya  sambil  menjeling  si  samurai  tiga  ratus  enam  puluh  darjah.
“Kedinglah  sedap...”  dia  berkata  sambil  menayang  muka  kereknya.  Aku  pandang  mak.  Mak  dan  abah  menggelegak  suka.  Cis!
“Mak  tengoklah  dia  ni!”  aku  membentak.
“Mak  kau  kan  dah  jenuh  tengok  muka  aku?”  dia  menyoalku  dengan  muka  tak  bersalah.
“Mak!!”  aku  membentak  lagi.  Mak  dan  abah  ketawa  terkekeh-kekeh  pula.
“Kahwin  ajelah  Melur.”  Along  yang  baru  keluar  dari  biliknya  menyampuk.
Along  ni... mentanglah  baru  balik  dari  KL,  tak  tahu  cerita  apa-apa  mengenai  aku  dan  Aizat,  terus  sahaja  dia  mengarah  supaya  aku  berkahwin  dengan  Aizat.  Dia  pulak  boleh  relax  je  biarpun  ditumbuk  sampai  lebam  dengan  Aizat?  Tahulah  dia  selalu  lepak  dengan  Aizat  sepanjang  mereka  di  KL.  Tapi...  humph!  Dia  tak  tahu  apa  yang  si  samurai  tu  dah  buat  pada  aku! 
Si  samurai  tu  dah  jatuhkan  aku  dari  buaian,  mengejek-ejek  aku  sampai  aku  menangis  dan  dia  jugak  lelaki  yang  buat  aku  jatuh  pokok  sampai  terseliuh  pinggang!  Si  samurai  ni  dah  banyak  buat  hidup  aku  menderita  dengan  kata-kata  pedasnya.  Huh!  Kalau  dia  tahu,  tak  ada  canlah  Samurai  ni  jadi  sepupu  kesayangan  dia  lagi. 
“Tak  apa,  suruh  dia  yang  buat  keputusan.  Melur  ikut  aje.  Melur  yakin,  dia  pun  tak  ingin  nak  berkahwin  dengan  Melur.  Melur  bukan  bijak  pandai  pun.  Dahlah  comot.  Nama  pulak  Melur!  Memang  tak  ada  sesiapa  pun  nak.  Lagipun,  dia  dah  ada  Leha.”Aku  berpeluk  tubuh  dan  tergelak  jahat.  Barulah  kini  aku  bersyukur  kerana  dikurniakan  nama  yang  klasik  dan  otak  yang  kurang  cerdas  begini.
“Sedar  pun  kau  yang  kau  tu  buruk  sebenarnya!”  kutuknya.  Heeee!  Geram  betul  aku.  Keluarga  aku  dah  tergelak  sakan  mendengarnya.  Tak  aci,  tahu?  Kalau  aku  yang  mengutuknya  begitu,  tidak  pula  mak  dan  abah  aku  ketawa  macam  ni.  Malah,  aku  dimarahi  mereka.
“Bisinglah  awak!”  jerkahku  semula. 
Aku  tahu  sangat,  dia  pun  tak  ingin  nak  berkahwin  dengan  aku.  Mana  dia  nak  campak  Leha  yang  selalu  sangat  muncul  kat  depan  rumah  ni  semenjak  beberapa  minggu  yang  lalu?  Dia  pun  macam  ada  hati  kat  Leha.  Aku  yakin  dia  tak  mahukan  aku.
“Mak  De,  Pak  De,  saya  ni  dah  banyak  sangat  menyusahkan  Mak  De  dengan  Pak  De...”  tak  sempat  dia  menghabiskan  kata-katanya,  aku  terus  menyampuk.
“Haaa!  Sedar  pun  awak!”  air  mukanya  berubah.  Air  muka  mak  dan  abah  pula  berubah  bengis.  Ooo...  ooo!Kan  aku  dah  kata?
“Melur!”  suara  abah  sudah  naik  satu  oktaf.  Aku  terdiam.  Ketap  bibir  rapat-rapat.  Takut  nak  bersuara  bila  suara  abah  dah  naik  tinggi.  Along  aku  hanya  tergelak  mengejek.  Geram  sungguh  aku!
“Tak  apa  Pak  De,  saya  setuju  nak  kahwin  dengan  dia.  Akan  saya  ajar  dia  cara  nak  respect  orang.”  dia  tersenyum  senget.  Aku  rasa  terhenyak!  Muka  dia  nampak  jahat...  macam  Joker!  Silap  mulut  dia  tak  sampai  ke  pipi  saja!  Aku  dah  cari  nahas.
“Makkk....”  aku  mencemik.  Nak  menangis.
“Dah  dua-dua  setuju,  berlangsung  ajelah  kita.”  mak  tersengih.  Aku  rasa  nak  menangis  sangat.  Tak  bercakap  langsung  pun  kena  kahwin  juga.  Setuju?  Bila  masa  aku  setuju?  Huh!
Settle  masalah.”  abah  dan  Abang  Long  bersorak.  Aku  pandang  Aizat,  dia  sedang  tenung  aku  tadi  tapi  dia  alihkan  pandangannya.  Huh!  Takut  dengan  renungan  maut  akulah  tu.
“Mak!  Kenapa  tak  kahwinkan  dia  dengan  orang  lain?  Kenapa  mesti  Melur?”  aku  memprotes.
“Habis  siapa  lagi  anak  dara  mak  kat  rumah  ni?  Abang  Din?”  soal  mak  aku  sinis.  Along  dan  Aizat  tergelak  kuat.  Mengejek.  Mak  ni,  tak  teragak  nak  cakap  Abang  Din  tu  anak  dara.  Sudahlah  badan  abangku  yang  satu  itu  katangnya,  ke  main! 

“KENAPA  awak  ni  setuju  nak  nikah  dengan  saya?”  aku  menyoalnya  dengan  tidak  puas  hati.  Dia  buat  tak  tahu  sahaja.  Memang  dari  dulu  lagi  riaknya  toya  begitu.  Huh!  Menguji  kesabaran  sungguh  setiap  kali  tengok  muka  tak  bersalah  dia,  tahu?  Macam  manalah  hidup  aku  lepas  ni  kalau  hari-hari  menghadap  muka  satu  riak  dia  ini  saja?
“Saja,  aku  nak  ajar  kau.”  dia  menjelingku  selamba.
“Dah  tak  ada  cara  lain  nak  ajar  saya?”  aku  menyoal. 
Dia  masih  lagi  setia  dengan  muka  satu  pesennya  tu.  Langsung  tak  terkesan  dengan  amarah  aku.  Aku  hanya  membontoti  langkah  dia  ke  dapur.  Dia  menuang  air  ke  dalam  gelas  lantas  diminum.  Tuala  putih  yang  tersangkut  di  bahunya  aku  pandang.  Dia  nak  mandi  ke?  Mungkinlah.  Dia  ni  memang  rajin  mandi.  Tiga  kali  sehari.  Aku  pun  mandi  dua  kali  aje  sehari.  Huh!  Malu  pula  rasa.
“Ada,  lepas  kahwin  dengan  kau,  aku  madukan  kau.  Leha  ada.”  dia  berkata  selamba.  Aku  mula  mencebik-cebik.  Tak  kahwin  pun  lagi  dan  dia  sudah  cakap  pasal  madu?  Leha  pula  tu.  Bukannya  lawa  pun.  Sudahlah  tak  ada  tulang.  Humph!
“Eleh  macamlah  mampu.”  aku  mencemik.  Cuba  memujuk  hati  agar  tidak  terpengaruh  dengan  kata-katanya.
“Jangan  selalu  pandang  rendah  pada  orang.  Jangan  nak  pandang  orang  tak  guna  mata.  Kalau  aku  cakap  yang  aku  mampu  pun  kau  takkan  percaya.”  dia  berkata  selamba. 
“Dah  memang.”  aku  mencemik  lagi.  Tiba-tiba  tuala  di  bahunya, dia  sidaikan  ke  bahuku.
“Sedangkan  dekat  KL  pun  aku  boleh  buat  dua  tiga  kerja  sehari  nak  beli  apa  yang  aku  nak,  inikan  pula  nak  berbini  dua.”  dia  menjawab  dengan  nada  sinis. 
Aku  terdiam.  Rasa  macam  diketuk  berkali-kali  dekat  kepala.  Jadi,  betullah  ni,  dia  nak  madukan  aku?!  Bencinya!  Bajunya  ditanggal  di  hadapanku.  Bulat  mataku!  Bulat  sangat.  Badan  keding... tapi.  Wargh!  Kenapa  aku  tak  putus-putus  tengok  badan  dia  ni?  Kenapa  tak  boleh  nak  alih  biji  mata  ni?
“Apa  pandang-pandang?”  dia  menyoalku.  Terus  aku  alihkan  biji  mata  ke  lain.
“Aku  bagi  towel  tu  suruh  kau  tutup  mata  kau.”  dia  merampas  semula  tuala  dari  bahuku  sebelum  kembali  menyidainya  ke  bahu  dan  berlalu  ke  tandas.  Aku  nak  cakap  sesuatu  dengan  dia,  tadi  kan?  Kenapa  aku  dah  lupa  apa  yang  aku  nak  cakapkan?  Arghh!  Aku  dah  nyanyuk  sekarang...
Dan...  kenapa  aku  boleh  berselera  nak  tengok  badan  dia  sedangkan  abang-abang  aku  sering  ke  hulu  ke  hilir  di  dalam  rumah  di  dalam  keadaan  tak  berbaju  seperti  ini?  Kenapa  pula  keadaan  sekarang  berbeza?  Sebab  dia  sepupu  akukah?  Atau  disebabkan  dia  bakal  laki  aku?  Euw!
Heee!  Aku  benci  kau,  Aizat!  Sebab  kau  selalu  buat  nafas  aku  tersekat.  Aizat  gila!


0 komen:

Post a Comment

 

LunaSAMS Template by Ipietoon Cute Blog Design