HANTU PUNYA BOS! ( BAB 14 )

Bab  14
“MERIAHNYA!!!”  sindir  satu  suara  garau.  Arrayyan  berpaling.  Mati  senyumannya  apabila  ditegur  Hisyam.  Kening  lebatnya  bertaut  memandang  ke  arah  Hisyam  yang  menghampirinya dengan  langkah  segak.  Meriah?  Dia  ada  bakar  bunga  apikah?  Atau  dia  ada  memakai  baju  yang  berwarna  ceria?  Automatik  dia  membelek  ke  arah  baju  di  badannya  sendiri.  Hitam.  Ceria  ke?  Meriah  ke?  Bukannya  warna  pink  pun!
Arrayyan  menggaru-garu  kepalanya  yang  tak  gatal.
“Meriah?”  soalnya  pendek.  Hisyam  tersenyum-senyum.  Apa  pasal  pulak  dia  tersenyum  ni?  Apa  yang  meriah?
“Dari  tadi  aku  perhati  kau  asyik  tersenyum  seorang  diri.  Aku  rasa,  kau  ni  dah  sawanlah!”  Hisyam  bersuara  selamba.  Dia  bersandar  di  dinding  yang  berdekatan  dengan  Arrayyan  dengan  memeluk  tubuhnya.  Arrayyan  menjegilkan  matanya.
“Sawan,  otak  kau!”  Arrayyan  menempelak  cepat.  Risau  pula  kalau  Hisyam  menyakatnya.  Dia  semakin  tidak  berhati-hati  dalam  menyembunyikan  perasaan  gembiranya  sekarang  ini.  Kenapa  ya?  Macam  mana  boleh  jadi  macam  ni?  Apa  yang  menyebabkan  dia  rasa  gembira  sangat  ni?
“Ya  otak  aku.  Kau  memang  dah  terkena  sawan  cinta.  Jatuh  cinta  dah  kau  ni!”  Hisyam  menggiat.  Arrayyan  mencebirkan  bibirnya.  Dia  jatuh  cinta?  Dengan  siapa?  Bukannya  dia  ada  terjumpa  mana-mana  gadis  cantik  pun!  Abby?  Eh?  Kenapa  boleh  pulak  terbit  nama  tu  secara  tiba-tiba  ni?  Err.  Cantik  sangat  ke  Abby  tu?
“Pandai-pandai  kau  aje  letak  penyakit  aku  kan?  Mana  adalah?  Masa  bila  pulak  aku  senyum  ni?”  Arrayyan  berdalih.  Segan  sungguh  dia  bila  ditangkap  tengah  khusyuk  tersenyum  sendiri  dengan  Hisyam.  Hisyam  ini  pun  satu,  buat  tak  nampak  sudahlah!  Kata  sepupu  paling  sporting?  Sporting  apanya  kalau  macam  ni?  Abby  punya  pasallah  ni!  Hari-hari  suka  sangat  melawak!  Sampaikan  kepala  otak  aku  ni  dah  tak  boleh  berhenti  memikirkan  perilaku  dia.  Ajaib  sungguh!
“Kau  tak  payah  nak  kelentong  akulah.  Aku  berdiri  dah  sepuluh  minit  dekat  tepi  pintu  tu,  muka  kau,  senyum  sorang-sorang  lepas  tu  tergeleng  sorang-sorang.  Tak  ke  sawan  namanya  tu?”  Hisyam  memangkah.  Arrayyan  tersenyum  salah  kena.
“Alah,  salah  ke  kalau  aku  senyum?  Aku  senyum  pun  nak  tegur  jugak  ke?”  soal  Arrayyan  tidak  puas  hati.  Tidak  tenang  hatinya  bila  ditebak  sebegitu  oleh  Hisyam.
“Tak  salah  kalau  kau  senyum  pada  orang,  tapi  salah  bila  kau  tersenyum-senyum  sorang-sorang  padahal  tak  ada  benda  yang  melucukan  pun.  Nak  kata  kau  tengok  tv,  tv  pun  tak  terpasang.  Aku  tak  tahulah  kalau  kau  ada  kuasa  ajaib  boleh  tengok  tv  yang  tak  berpasang,”  sindir  Hisyam  sambil  menahan  senyum.
Kelakar  sungguh  rupa  Arrayyan  bila  sedang  angau  seperti  ini.  Setiap  masa  asyik  tersenyum.  Kalau  dulu,  mana  dia  nak  senyum?  Serius  memanjang  sampai  Hisyam  fikir  Arrayyan  ada  masalah  besar  dalam  hidup. 
“Ini,  aku  rasa,  kau  tentu  teringatkan  pekerja  kau  tu  kan?  Yang  melatah  tu?”  teka  Hisyam  dengan  muka  nakal  mengena.  Arrayyan  menjeling,  mukanya  merona  merah.  Hisyam  tahan  gelak.
Dia  sekadar  meneka.  Sebelum  ini,  Arrayyan  tidak  pernah  bercerita  perihal  pekerjanya  melainkan  jika  dia  sendiri  yang  bertanya  perihal  pekerja  lelaki  itu.  Tiba-tiba,  baru-baru  ini  Arrayyan  terbuka  pintu  hati  hendak  bercerita  mengenai  gadis  yang  bekerja  di  tempat  kerjanya  tanpa  perlu  disuruh.  Siap  dia  memuji  lagi  kecantikan  gadis  itu.  Tidakkah  itu  dipanggil  angau?
“Eh?  Tak  ada  maknanya  aku  nak  ingat  pada  dia.  Dahlah  jalan  terkedek-kedek.  Mulut  pulak  asyik  melawan  dan  melatah  sahaja  dia  tahu.  Lepas  tu,  kalau  jerkah  sekali  melatah  seribu  kali!  Kalau  buat  kerja  dalam  kelam-kabut,  sekali  tak  garu  kepala  macam  orang  ada  kutu  memang  tak  sah.  Lepas  tu,  kalau  dapat  berborak-borak  dengan  orang  lelaki  sampai  lupa  dunia.  Aku  berdiri  tegak  terpacak  dekat  dia  pun  dia  buat  tak  tahu.  Benci  betul  aku,”  bebel  Arrayyan  tanpa  menyedari  yang  dia  telah  menceritakan  apa  yang  diperhatikan  olehnya  sepanjang  Abby  bekerja  di  syarikatnya.
Hisyam  tergelak  sinis.  Ego  Arrayyan  ini  tinggi  sangat!  Kalau  dah  suka,  apa  susahnya?  Mengaku  sahajalah.  Buat  dia  pening  kepala  sahaja  melihat  keangauan  sepupunya  yang  semakin  menjadi-jadi  itu.  Ini  dah  kerja  gila.  Teringin  juga  dia  untuk  melihat  siapakah  gerangan  yang  berjaya  membuat  hati  beku  Arrayyan  itu  jadi  berbunga-bunga?
“Kau  ni.  Itu  bukan  benci.  Itu  jealous  namanya,”  Hisyam  menempelak  geram. 
Dah  pekerja  dia  berborak  dengan  lelaki  sampai  tak  hiraukan  dia,  dia  nak  marah  apa  pasal?  Lagi  satu,  setiap  perkara  yang  pekerja  dia  buat,  diperhatikan  dengan  teliti.  Macam  ada  yang  tak  kena  aje.  Sebelum  ni,  tak  ada  pulak  Arrayyan  nak  perhatikan  pekerja  dia  sampaikan  garu  kepala  sewaktu  buat  kerja  dalam  keadaan  kelam-kabut  pun  dia  tahu.  Ini  aneh!
“Ah!  Berhenti  cakap  pasal  dia!”  eleh.  Dah  kalah  tu  bolehlah  berdalih!  Ingin  sahaja  Hisyam  menghentam  Arrayyan  yang  ego  itu  dengan  kata-kata  sebegitu  tetapi  dia  malas  hendak  memanjangkan  cerita.  Lagi  pula,  sudah  tiga  puluh  tahun  dia  menghadap  muka  Arrayyan  ni!  Memang  tak  nak  kalah  bila  bercakap!  Balik-balik,  dia  yang  sakit  hati  sendiri  nanti.
“Okay,  kalau  kau  jatuh  hati  dengan  dia  pun,  apa  salahnya?”  Hisyam  masih  lagi  menggiat  tetapi  tidak  seagresif  tadi.
“Eeee,  tak  nak  aku!  Hari-hari  aku  makan  penampar  dia  nanti,”  Arrayyan  menggeliat  geli-geleman.  Tidak  sanggup  rasanya  ditempeleng  Abby  hari-hari.  Mahu  mati  kena  tampar  dia  nanti.
“Asal  pulak?”  soal  Hisyam  aneh.  Arrayyan  inilah!  Ada-ada  sahaja  jawapan  yang  dia  cipta.  Naik  rimas  pula  mendengar  alasannya.
“Yalah,  kalau  nak  kejutkan  dia  memang  tak  boleh.  Sebab  kalau  dia  terperanjat  aje,  terus  mulut  dia  melatah  benda  bukan-bukan.  Kalau  nasib  tak  berapa  elok,  ditamparnya  muka  kita  macam  dia  tampar  si  samseng  dulu  tu.  Macam  mak  cik-mak  cik.  Pernah  sekali  aku  terdengar  dia  sebut  benda  yang  tak  sepatutnya  dia  sebut,  kau  tahu?  Dengan  aku-aku  ni  sekali  naik  malu.  Teruk  sangatlah!!”  Arrayyan  mengomel.  Hisyam  berdekah-dekah  ketawa.
“Aku  rasa  dia  secocok  sangat  dengan  kau!  Sebab  itulah!  Dia  terlalu  unik.  Kau  ego  macam  ni,  dan  dia  pulak  melatah  cara  paling  agresif.  Aku  rasa  nanti  kau  tak  berani  nak  tinggi  suara  pun  dengan  dia.  Jangan  dia  ambil  alih  tugas  bos  kau  tu  sudahlah,”  Hisyam  bersuara  mengejek.  Entah  kenapa,  dia  rasa  Arrayyan  bakal  menjadi  seorang  yang  ‘baik’  bila  hari-hari  ‘dikuliahkan’  si  pekerjanya  itu  nanti.
“Jangan  harap...  Arrayyan  Zainuddin  takkan  pernah  jatuh  takhta  dari  pangkat  ‘bos’!”  Arrayyan  berkata  megah.  Hisyam  menjungkitkan  bahunya.
“We’ll  see,”  ujarnya  pendek  namun  yakin.
“MASUK!!”  jerit  Arrayyan  dengan  suara  petirnya  dari  dalam.  Abby  menurut  dengan  hati  yang  bengkak.  Kalau  diikutkan  hatinya,  tak  teringin  langsung  dia  hendak  menjejakkan  kaki  ke  dalam  bilik  si  Arrayyan  ini.  Bukannya  ada  apa-apa  istimewa  pun!
“Kenapa  bos  panggil  saya?”  soal  Abby  yang  malas  hendak  menatap  muka  Arrayyan.  Matanya  memandang  ke  arah  kasut  sendiri.  Nak  tiru  style  Arrayyan  yang  sering  memandang  kasutnya.  Tak  ada  rasa  apa  pun?  Rasa  gayat  aje...  komen  Abby  di  dalam  hati.
“Kalau  bercakap  tu,  tak  boleh  ke  mata  pandang  saya?!”  Arrayyan  berkata  bengang.  Hina  sangatkah  dia  pada  mata  Abby  sehinggakan  gadis  itu  tiada  selera  hendak  menatap  wajah  tampan  ala-ala  model  Itali  itu?  Cheh!
“Hah?  Maaf  bos!  Ada  apa  yang  boleh  saya  tolong  bos?”  soal  Abby  pelik.  Matanya  tajam  memandang  anak  mata  Arrayyan.  Asyik-asyik  muka  dia  saja  yang  kena  masuk  bilik  Arrayyan.  Macam  dah  jadi  tempat  persinggahan  pula  pejabat  Arrayyan  ini!
Arrayyan  sudah  tergagap-gagap.  Peluh  mula  merecik-recik  meskipun  dalam  cuaca  sejuk  sebegitu.  Terkejut  dengan  panahan  mata  Abby  yang  begitu  tajam  sehingga  menggoyahkan rasa  yakin  di  hatinya  tadi.  Nak  cakap  ke  tak  nak?  Aduhai.  Kalau  cakap  pun,  faham  ke  Abby?  Kalau  Abby  faham,  mana  aku  nak  letak  muka  aku?  Kalau  dia  tak  faham  pula,  macam  mana  dia  nak  tahu?  Alamak!  Berjaya  ke  guna  idea  Hisyam  tu?  Arrgh!
Ni  shi  wo  de  gongren!  (awak  adalah  pekerja  saya).  Wo  de  nu  pengyou!  (saya  punya  teman  wanita).  Azham,  ta  shi  bu  shi  ni  de  nan  pengyou  ma?  (Azham,  adakah  dia  teman  lelaki  awak?)”  Arrayyan  menyoal  dengan  riak  serius.  Abby  berkerut  seribu.
Bushi  (bukan).  Ta  shi  wo  de  pengyou  (dia  adalah  saya  punya  kawan).  Hao  pengyou  (kawan  baik),”  jawab  Abby.  Dia  buat  muka  pelik.  Riak  Arrayyan  berubah  serta-merta!
Alamak!  Dia  faham  bahasa  Mandarinkah?  Malu!  Malu!  Malu!!!  Arrayyan  rasa  mukanya  kini  sudah  tebal  berinci-inci  akibat  luahan  hatinya  itu.  Hisyam  punya  idea  memang  harem!  Tak  boleh  pakai!  Sia-sia  aje  aku  mengaku  yang  aku  suka  tengok  Abby  ni  kat  dia  semalam!  Arrggh!  Jatuh  maruah  aku!  Sial  punya  Hisyam!  Mujur  aku  tak  cakap  wo  ai  ni  tadi!  Kuku  ibu  jarinya  digigit-gigit.
“Eh,  saya  salah  cakaplah.  Ni  shi  wo  de  mishu  (awak  adalah  saya  punya  setiausaha).  Azham,  ta  shi  bu  shi  you zai  bangongshi  ma?  (Azham,  adakah  dia  di  pejabat?)”  soal  Arrayyan  dengan  ayat  cover  malu  yang  entah  betul  entahkan  tidak  itu  dek  kerana  rasa  malu  yang  mengasak  dada.
“Bos,  cakap  melayu  sudahlah!  Saya  tahulah  saya  ni  pekerja  bos,  PA  bos.  tapi,  nak  tanya  pasal  Azham  tu  kenapa?  Apalah  bos  ni,  dari  bilik  bos  ni  pun  bos  dah  boleh  nampak  Azham  itu,  kan?”  Abby  menjawab  geram  lalu  mulutnya  dimuncungkan  keluar,  ke  arah  Azham  yang  sedang  berbual  dengan  Suzanna  sambil  berselang-seli  dengan  buat  kerja.
Malu  bila  Arrayyan  tak  memasal  cakap  yang  dia  teman  wanita  lelaki  itu.  Sejak  bila?  Eee.  Mujur  juga  Arrayyan  tersalah  cakap!  Arrayyan  pula  rasa  macam  tertelan  tanah.  Aduhai  malu  betul  muka  ni.  Mana  nak  sorok?  Ini  yang  bertambah  benci  pada  Abby  ni!  Semuanya  dia  tahu.  Semuanya  Abby  jadi  handal!
Aku  nampak  lemah  dan  lembab  kalau  duduk  depan  dia!  Argh!  Aku  dah  salah  suka  pada  orang  ni!  Siaplah  kau  Abby,  kalau  aku  cakap  bahasa  Tamil  pun,  entah-entah  kau  terror  jugak  ye?  Tak  apa.  Hari  ini,  sebab  kau  dah  buat  aku  malu,  aku  kenakan  kau  kaw-kaw!
“Saya  nak  awak  dengan  Azham  cari  fail  dari  Syarikat  Season  tu  sebanyak  yang  mungkin.  Saya  hendak  buat  beberapa  penelitian  pada  fail  tersebut.  Dapatkan  sekurang-kurangnya  sebanyak  lapan  buah  fail,”  arah  Arrayyan  tegas  dan  serius.  Hahaha.  Rasakan!  Ingat  senang  ke  nak  cari  fail  tu?  Entah  cukup  entah  tidak  lapan  buah  fail.
“Baik  bos,”  jawab  Abby  bersahaja.  Langsung  tak  ada  riak  terkejut  atau  terbelalak.  Tenang  menerima  arahan.
“Saya  keluar  dulu,”  Abby  meminta  izin  dan  melangkah  pergi.
Arrayyan  tersenyum  nakal  dari  duduknya.  Pen  yang  dipegangnya  digoyang-goyangkan  dan  kemudian  dimasukkan  ke  dalam  mulut.  Punggung  pen  itu  digigit  dengan  riak  muka  yang  nakal.  Rasakan  kau!  Kalau  semua  benda  kau  boleh  buat  dengan  cekap,  aku  nak  tengok  kali  ini  sama  ada  cekap  atau  tidak  kau  buat  kerja?

“ZAHAM,  bos  ada  kerjalah  untuk  kita!  Saya  ni  ada  banyak  kerja  nak  kena  settle.  Bos  minta  awak  dan  saya  untuk  carikan  fail  dari  Syarikat  Season  tu.  Paling  kurang  pun,  bos  nak  lapan  buah  fail.  Bos  nak  buat  penelitian  apa  entah,”  Abby  mengadu.  Depan  bos,  dia  buat  muka  cool,  belakang  bos,  dia  dah  panas  punggung!
“Lapan  buah  fail?  Banyak  tuuu!”  Azham  bersuara  kuat.  Terkejut.  Abby  mengangguk-angguk  mengiyakan  kata-katanya  tadi.  Sudahlah!  Macam  mana  dia  nak  berhadapan  dengan  situasi  sebegini?  Apakah  yang  menyebabkan  Arrayyan  bertukar  jadi  sawan  macam  ini?  Sebab  tersalah  cakap  tadikah?  Erkh!
“Tak  apalah,  meh,  saya  tolong  awak,”  Azham  berkata.  Dia  cakap  perkataan  ‘tolong’?  Helo,  bos  suruh  kita  buat  kerja  ni  sama-sama  tahu  tak?!  Tak  ada  istilah  ‘tolong’  lagi  dah.  Dia  ingat  aku  kelentong  dia  ke  apa?  Abby  bermonolog  di  dalam  hati.  Geram  dengan  kata-kata  Azham  yang  mungkin  sedang  berfikir  bahawa  hanya  dia yang  diarahkan  Arrayyan  untuk  mencari  fail  itu.
Pening  dengan  Azham  dan  pening  dengan  Arrayyan.  Tak  apalah,  lagi  cepat  aku  dapat  fail  tu,  lagi  bagus!
Setelah  beberapa  ketika  mencari  fail  tersebut  di  bilik  stor,  Arrayyan  datang  menunjukkan  muka  bengisnya.
“Tak  jumpa  cari  lagi?”  soal  Arrayyan  garang.  Arrayyan  bercekak  pinggang  di  pintu  stor.
Abby  mengeluh.  Dia  kini  sudah  merangkak-rangkak  di  atas  timbunan  fail  yang  disepahkan  oleh  Azham  tadi.  Azham  pula  sudah  terduduk  mengibas  bajunya  yang  berpeluh.  Keadaan  mereka  sangat  mencurigakan!  Arrayyan  jadi  bengang  bila  melihat  mereka  dalam  keadaan  lelah  sebegitu.  Macam  baru  lepas  buat  benda  yang  ‘bukan-bukan’.  Kenapa  hati  ni  jealous  sangat?!
“Baru  jumpa  tujuh.  Satu  lagi,”  Abby  bersuara  lemah.  Jari  telunjuknya  diangkat  dengan  lemah.  Sudah  hampir  pecah  otaknya  mencari  fail-fail  itu  di  situ.
“Azham,  awak  boleh  pergi  berehat.  Lepas  tu,  sambung  semula  kerja  awak  yang  terbengkalai  tadi.  Abby,  saya  nak  awak  cari  sampai  dapat.  Jangan  berehat  selagi  tak  jumpa!”  Arrayyan  menggunakan  kuasa  vetonya.  Abby  terbelalak.  Perut  ni  dah  lapar  sangat  dah!  Lauk  sambal  Diela  dalam  tupperware  tu...  ah!  Memang  aku  teringin  gila!  Hati  Abby  membentak  geram.
Sudahlah  masa  rehat  dipotong  sehingga  aku  terpaksa  makan  di  pejabat  sahaja.  Lepas  tu,  sekarang  aku  kena  bekerja  lebih  masa  pula.  Bila  lagi  dapat  rehat  ni?  Eeee!  Hantu  punya  bos!  Kenapalah  semakin  lama  perangai  Arrayyan  ini  semakin  annoying?  Argh!  Benci!!!  Abby  menyumpah  seranah  di  dalam  hati.
Azham  bangkit  meninggalkan  Abby  dan  Arrayyan  di  dalam  bilik.  Abby  melilau  mencari  fail  itu.  Dengan  penuh  semangat  waja,  semangat  hendak  makan  sambal  Diela,  dia  meredah  fail-fail  yang  menimbun  itu  tanpa  menghiraukan  Arrayyan  yang  mencerlung  memandangnya.
Yeayy!!!  I  got  it!  Yeah!  I  got  it!  Uu..  uu...  I  got  it!”  akibat  terlalu  gembira,  Abby  terkinja-kinja  di  situ  juga!  Sekurang-kurangnya,  tidak  perlulah  dia  berlapar!  Arrayyan  menahan  tawanya.  Teruk  betul  budak  latah  seorang  ini  rupanya.  Lupa  alam  bila  dah  gembira!
“Abby!!!”  jerkah  Arrayyan  kuat.  Sengaja  hendak  mematikan  tarian  kegemilangan  gadis  itu.  Abby  pun  apa  lagi?  Melatahlah  yang  bukan-bukan.
“Opocot..  butir  mak  kau  meletup  ter.....”  mulutnya  ditekup  Arrayyan  dan tubuhnya  tersandar  ke  almari  kayu. 
Rapat  dengan tubuh  Arrayyan  yang  hampir  menindihnya.  Abby  tersentak.  Dia  menahan  nafas.  Dekat  sungguh  Arrayyan  dengannya.  Liur  tak  tertelan!  Deru  nafas  Arrayyan  terasa  panas  menyapa  pipinya.  Wangian  Arrayyan  menusuk  hidung.  Rapat.  Mata   bertentang  mata.  Lama. 
Arrayyan  bagaikan  terleka.  Wangian  Abby.  Mata  Abby  yang  memukau.  Tidak  sedar  dirinya  tertindih  gadis  itu.  Abby  memberi  isyarat  mata.  Lepaskan  saya.  Arrayyan  bagaikan  tersedar.  Mulut  Abby  dilepaskan  perlahan-lahan.  Dia  menjauhkan  diri  mereka.  Dia  berdeham.  Cuba  kawal  rasa  awkward  yang  datang  bertandang. 
Abby  menahan  debaran  yang  datang  tanpa  diundang  dan  masih  tidak  pergi  sesudah  dihalau.  Sesaat  pandangan  matanya  dengan  Arrayyan  berkabung,  cepat-cepat  mereka  berdeham  dan  mengalihkan  pandangan.  Masing-masing  cuba  berlagak  selamba  sedangkan  wujud  dengan  ketara  kejanggalan  di  antara  mereka.
“His  awak  ni!  Butir-butir  mak  orang  pun  awak  nak  kaji  ke?!”  bebel  Arrayyan  sambil  membuat  muka  tegangnya.  Cuba  membuang  rasa  ‘tidak  enak’  itu. 
Tangan  diseluk  ke  kocek.  Di  dalam  kocek,  tangan  yang  menekup  mulut  Abby  itu  digenggam  erat.  Masih  terasa  basahnya  bibir  Abby  terkena  tapak  tangannya.  Senyuman  bahagia  ditahan.  Akan  dia  bingkaikan  tangan  kanannya  itu.  Mujur  Abby  tidak  menggigit  tangannya  tadi  dan  mujur  juga  tiada  orang  yang  melihat  adegan  panas  sebabak  tadi.  Niatnya  hendak  menghentikan  latah  Abby,  tidak  sangka  pula  mereka  sama-sama  tercampak  ke  situasi  awkward  itu.
Mukanya  sendiri  sudah  naik  malu  akibat  latahan  Abby.  Bab-bab  melucah,  boleh  tahan  Abby  ni.  Melatah  yang  tidak-tidak!  Abby  menahan  rasa  malu  apabila  ditegur  sebegitu.  Muka  Arrayyan  memang  muka  tahan  senyum!  Buat  dia  rasa  nak  maki!  Malu!  Malu!  Malu!  Arrayyan  yang  sudah  tidak  betah  lagi  dengan  situasi  kekok  itu  kemudiannya  mengambil  fail-fail  pada  tangan  Abby  dan  pergi  dari  situ.
Eeee!  Hantu  punya  bos!!!  pekik  hati  Abby  geram.  Malu  sungguh  dia  rasa  bila  ditegur  sebegitu.

0 komen:

Post a Comment

 

LunaSAMS Template by Ipietoon Cute Blog Design